Heidense Jaarmarkt

Alles omtrent de samenwerking met andere heidense groepen of organisaties.
Plaats reactie
Sga
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 22-12-2014 19:37

Heidense Jaarmarkt

Bericht door Sga » 02-01-2015 12:22

Afgelopen jaar hebben we de Heidense Jaarmarkt georiganiseert met ons, Wolfsbloed, Het Rad en Nederland Heidendom. Willen we dit jaar dat weer doen?

Hier onder graag even een kleine evaluatie hoe jullie het vonden en wat kon en beter en wat ging er goed? (aangezien Frigga uitblijft met een evaluatie)

1. Ik vond de communicatie per facebookgroep zeer slecht. Onoverzichtelijk en dus chaotisch. Dat zou ik graag anders zien door middel van een forum bijv. Dit forum was in 1 avondje gemaakt en dat kan dus ook vaker.

2. Het kinderachtige gedrag van sommige mensen tegen elkaar. Ik noem geen namen (Axnot, Hobbes, Boppo, Frigga) maar daar heb de volgende keer geen zin meer in, ik ben geen kinderjuf. Maar wat doen we er aan?

Dat zijn even 2 minpunten vanaf mijn kant... Ik kom misschien later nog op meer.

Wat ik wel goed vond was de oplossing van het probleem Loki aanroepen, het getuigt van de Wil tot samenwerken en liefdevolle consessies doen zodat iedereen blijk is. Dat is een goed ingrediënt voor geslaagde samenwerkingen.

Wat vinden jullie er van?

Plaats reactie