Beweeg je lijf

Besprekingen over gezond eten, sport, lichaam en geest, etc.
Plaats reactie
Roos Vogel
Kerngroeplid
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-12-2014 22:12

Beweeg je lijf

Bericht door Roos Vogel » 23-12-2014 00:27

Ik vroeg me af, wat doen jullie aan lichaamsbeweging, en als je wat doet, wat voor effect heeft het op je geest?

Ikzelf ben een maand of 2 bezig met personal training, en buiten het feit dat het zeer doet, zwaar is, en ik echt een talentvolle klager wordt... merk ik dat het een positief effect op mijn hoofd heeft, ik voel me sterker, zekerder en rustiger (meestal dan hehe).
So can you tell me what exactly does freedom mean? If I'm not free to be as twisted as I want to be

Sga
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 22-12-2014 19:37

Bericht door Sga » 23-12-2014 00:40

Ik deed aan hardlopen paar keer per week maar door tijdgebrek en soms andere dingen aan mijn hoofd of motivatiegebrek is dat minder geworden. Ik wil dat weer oppakken maar de discipline ontbreekt me soms... en het feit dat mijn leven zo onregelmatig is werkt ook niet mee. Soms ging ik met een vriendin uit de buurt en dan waren we allebei mega-gemotiveerd maar als het een weekje niet uitkwam dan zakt dat weer dus ik zoek naar ritme en stabiliteit zodat ik dat weer kan oppakken. Verder fietste ik eerst overal naartoe maar mijn fiets is gestolen en ik heb nu alleen nog en racefiets die me te dierbaar is om ergens neer te zetten zoals station dus ook dat is nu dus minder. Wandelen doe ik graag, naar het strand of in het bos bij mijn vader maar dan moet ik daar wel naartoe reizen en dat lukt ook niet altijd. Al met al zit het wel in mijn achterhoofd maar moet ik er nog wel wat structuur in krijgen.... iemand tips?

Plaats reactie