Eventueel nieuw lid Michel

Alles omtrent de organisatie binnen de groep. Zoals rollen binnen de groep, taken, visie en doelen, leden, etc.
Plaats reactie
Sga
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 22-12-2014 19:37

Eventueel nieuw lid Michel

Bericht door Sga » 14-01-2015 21:13

Ik heb al een vervanger voor Lysander gevonden! :P

Nee maar zonder dollen. Michel ken ik via Axnot en heeft interesse aan te sluiten bij Lokasenna. Hij komt zaterdag naar het heidens drinkgelag en dan kan ik hem even ontmoeten. Daarnaast heb ik hem voorgesteld na onze vergadering even langs te komen op 28 januari zodat we even kunnen kennis maken en de hoorn kunnen heffen en zo elkaar goed kunnen aanvoelen en we uitleg kunnen geven over wat Lokasenna is en doet.

Hoop dat iedereen het daar een beetje mee eens is? :-)

XX

Roos Vogel
Kerngroeplid
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-12-2014 22:12

Bericht door Roos Vogel » 14-01-2015 21:17

Hoppakeetje! :D ben benieuwd!
So can you tell me what exactly does freedom mean? If I'm not free to be as twisted as I want to be

Lysander
Berichten: 7
Lid geworden op: 22-12-2014 22:43

Bericht door Lysander » 14-01-2015 23:29

Een vervanger. En bedankt! :roll:

Ben benieuwd naar de persoon in spé. :shock:

Jan Mudde
Kerngroeplid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-12-2014 01:13

Bericht door Jan Mudde » 15-01-2015 18:24

Leuk. Zelf ben ik wel benieuwd naar wat achtergrond van Michel. Kan jij of Michel zelf daar wat over onthullen?
Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo

Sga
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 22-12-2014 19:37

Bericht door Sga » 17-01-2015 13:56

Hij is al een tijdje bezig met het hele Asatru gebeuren zegt hij en heeft een zoon die hij Odin genoemd heeft. Dat zoontje is 4 jaar. Verder heb ik nog niet veel over hem gehoord maar ik ontmoet hem dus vanavond en dan zal ik uitgebreid gaan "voelen". :-)

Sga
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 22-12-2014 19:37

Bericht door Sga » 19-01-2015 11:43

Ik heb Micha ontmoet en het is een hele positieve vent. Redelijk introvert als ik het zo op het eerste gezicht zie, maar na een paar biertjes kwam hij wel wat losser. Hij is 43 jaar en woont op de Heijplaat in Rotterdam, lekker dichtbij dus! Hij heeft een vriendin, die was ook even mee, maar dat is niet de moeder van zijn zoontje. Hij heeft bijna zaterdag de kennisquiz gewonnen dus hij heeft zich erg goed verdiept in dingen! Heeft veel gereisd en is dus, net als de rest van onze groep, erg reislustig haha! Zijn focus wil hij grotendeels leggen op praktiseren dus dan is hij bij ons op het goede adres lijkt me, we zijn best een doeners groep vind ik, lekker veel organiseren en doen. Hij komt de 28ste na onze vergadering om 20:30 langs zodat jullie hem kunnen ontmoeten. Ik zie er wel heil in om hem (aspirant) lid te maken! Dus ik zeg alvast JA.

Plaats reactie